مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-15حوادث

جعل برند یک شرکت معتبر، ترفند جاعل حرفه ای در شیروان


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری فردی که اقدام به جعل برند یک شرکت معتبر تولید دستمال توالت برای فروش بیشتر کرده بود در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری فردی که اقدام به جعل برند یک شرکت معتبر تولید دستمال توالت برای فروش بیشتر کرده بود در این شهرستان خبر داد.

  سرهنگ مسعود وحیدی اظهارکرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به جعل برند یک شرکت معتبر تولید دستمال توالت کرده است، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، وی افزود: با بررسی موضوع مشخص شد که این فرد مدتی را در شهرک صنعتی بیدک در بجنورد مشغول تولید دستمال کاغذی بوده که بعد از اتمام تاریخ انقضای پروانه کسب، هیچ اقدامی برای تمدید نکرده و با نقل مکان به شهرک صنعتی شیروان مجددا اقدام به تولید دستمال توالت می کند.

وی با اشاره به اینکه این فرد نه تنها برای تمدید تاریخ پروانه کسب اقدامی نکرده بود، بلکه برند یک شرکت معتبر تولید دستمال توالت را نیز جعل و اقدام به فروش می کرده، تصریح کرد: با هماهنگی قضایی و با همکاری سازمان غذا و دارو محل مورد نظر شناسایی و در نهایت پلمب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعل برند یک شرکت معتبر، ترفند جاعل حرفه ای در شیروان

جعل برند یک شرکت معتبر، ترفند جاعل حرفه ای در شیروان